(17) 2210 069
Poniedziałek 8.30 – 16.30, Wtorek – Piątek 7.30 – 15.30

Dotyczy: przeprowadzenia zewnętrznej ewaluacji realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Partnerstwo 5 Gmin na lata 2014-2020 za okres od dnia rozpoczęcia realizacji LSR do 31.12.2021 r. zgodnie z rozdziałem XI LSR Monitoring i ewaluacja oraz załącznikiem nr 2 do LSR.

  1. Zamawiający:

Lokalna Grupa Działania Partnerstwo 5 Gmin z siedzibą w Ropczycach ul. Rynek 1, 39-100 Ropczyce, NIP: 8181632497,  REGON: 180133916, KRS: 0000257574.

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie monitoringu i ewaluacji realizacji wskaźników i poprawności założeń przyjętych w LSR na lata 2014-2020 Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Partnerstwo 5 Gmin za okres od dnia rozpoczęcia realizacji LSR tj. 23.05.2016 do 31.12.2021r. zgodnie z rozdziałem XI LSR Monitoring i ewaluacja oraz załącznikiem nr 2 do LSR.

Zadanie zostanie wykonane w ramach poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” w ramach działania 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego PROW na lata 2014-2020 oraz Wytycznej 5/3/2017 Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w zakresie monitoringu i ewaluacji strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność w ramach PROW 2014-2020.

  1. Cele badania:

Głównym celem badania jest identyfikacja i ocena efektów realizacji LSR. Jego osiągnięcie wymaga:

  • odniesienia się do danych monitoringowych pokazujących stopień osiągnięcia celów LSR i wyjaśnienia ewentualnych odchyleń od wartości zakładanych, a także oceny, na ile obserwowane wyniki można uznać za satysfakcjonujące;
  • zweryfikowania, w jakim stopniu cele LSR odpowiadały na lokalne potrzeby i w jakim stopniu potrzeby te zostały zaspokojone;
  • oszacowania wpływu realizacji LSR na rozwój lokalny i wyjaśnienia mechanizmów tego wpływu.

Ewaluacja będzie służyć jako źródło wiedzy pozwalającej poprawić proces planowania interwencji publicznych (np. kolejnych edycji LSR) na poziomie lokalnym.

Efektem końcowym realizowanego zamówienia będzie przygotowanie raportu z badań zgodnie ze strukturą określoną w Wytycznych Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi nr 5/3/2017, tj:

  1. Streszczenie najważniejszych wyników badania;
    1. Spis treści;
    2. Opis przedmiotu badania uwzględniający cele i zakres ewaluacji;
    3. Opis metodologii wraz z opisem sposobu realizacji badania;
    4. Opis Wyników badania wraz z ich interpretacją;
    5. Odpowiedzi na pytania badawcze;
    6. Wnioski i rekomendacje;
    7. Spis tabel i wykresów;
    8. Aneksy tworzone w toku realizacji badania.
  1. Wymogi wobec wykonawcy:
  2. Realizacja przynajmniej dwóch badań ewaluacyjnych programów współfinansowanych ze środków publicznych, w tym jedno, powinno dotyczyć sfery rozwoju obszarów wiejskich. Minimalna wartość badań powinna stanowić wartość co najmniej ¾ kwoty, jaką Wykonawca zamierza przeznaczyć na realizację badania.
  3. Wykonawca w ofercie winien wskazać zespół co najmniej 3 ekspertów, w tym:
  • kierownika badania, który posiada doświadczenie w koordynacji badań ewaluacyjnych,
  • eksperta posiadającego doświadczenie w realizacji badań o charakterze jakościowym i ilościowym,
  • eksperta posiadającego doświadczenie w realizacji badań o charakterze społeczno-gospodarczym.
  1. Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w biurze Stowarzyszenia LGD Partnerstwo 5 Gmin ul. Rynek 1, 39-100 Ropczyce lub pocztą tradycyjną na ww. adres biura lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@partnerstwo>5gmin.pl do dnia 11 lutego 2022r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie – (17) 22 10 069.

Niniejsze zapytanie ofertowe zostało opublikowane na stronie  internetowej www.partnerstwo5gmin.pl w zakładce „aktualności”.

Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

  1. Ocena ofert:
  • Cena – 50%
  • Jakość koncepcji badania; jakość metodyki, narzędzi badawczych oraz sposobu organizacji badania – 50% (ocena w oparciu o porównanie ofert).
  1. Sposób sporządzenia oferty:

Oferta powinna być czytelna, złożona w języku polskim, podpisana. Oferta musi zawierać:

W ofercie wykonawca winien opisać sposób realizacji badania, który będzie przedmiotem oceny.

W opisie nie należy powielać informacji zawartych w niniejszym zapytaniu. Opis ten winien zawierać w szczególności:

  • Kontekst realizacji badania.
  • Cele badania.
  • Obszary/pytania badawcze.
  • Opis metodyki badania, w tym szczegółowe wskazanie wielkości i struktury prób badań ilościowych i jakościowych wraz z uzasadnieniem.
  • Sposób prezentacji wyników.
  • Harmonogram realizacji badania.

Ponadto oferta musi zawierać oświadczenie spełnienia wymogów wobec Wykonawcy, określonych w pkt. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów np. referencji itp.

Wykonawca w ofercie powinien zawrzeć wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty, z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.

  1. Warunki wykluczenia:

Zamówienia udzielane przez beneficjenta nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
  • pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
  1. Inne informacje:

 Przewidywalny termin realizacji umowy: czerwiec 2022.

  • Niniejsze zapytanie nie jest zamówieniem i nie rodzi żadnych skutków wobec oferentów.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w następujących przypadkach:
  • jeśli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
  • jeśli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
  • bez podania przyczyny.
  • Zamawiający zastrzega możliwość zaproszenia do negocjacji oferenta/ów, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty cenowe.
Udostępnij